marți, 13 aprilie 2010

Tutorial Office 2007 – Facilități OneNote

În majoritatea pachetelor Office găsim și programul OneNote. Este o agendă electronică. Nu știu câți știu programul sau chiar îl folosesc (cel puțin printre cei care-i cunosc, nu)… însă, pot să spun, are cel mai bun și mai complet tutorial. Am să prezint în continuare câteva atu-uri… hai să zicem, măcar pentru studenți…
OCR (Optical Character Recognition)
O parte din materialele de pe net, în format PDF, sunt protejate la copierea conținutului. Dar, dacă, totuși, vreau să folosesc o parte din textul respectiv? Fac un print screen, selectez zona care mă interesează, trec copia în OneNote și mă folosesc de click dreapta… Copy Text from Picture. Mai jos aveți și calitatea produsului obținut.

mdfro

mdfro

mdfroOneNote Mobile
Pentru cine este legat de mobil (Windows Mobile) puteți încerca să folosiți OneNote Mobile… pentru introducerea de text, imagini, înregistrări audio și apoi să le sincronizați cu calculatorul. Cei care folosesc SharePoint își pot sincroniza informațiile via My Site. Cei care vor să colaboreze pe marginea unui proiect deschis în OneNote pot trimite invitații via e-mail. Poți trimite informații în OneNote din e-mail, sau via listare cu “Send to OneNote 2007”.

Este o soluție elegantă pentru a depozita informații într-un singur loc, având integrată funcția de căutare și indexare rapidă.

Sursa informațiilor de pe net
Eu, personal, uit să-mi notez sursa informațiilor luate de pe net. Lucrurile se schimbă cu OneNote. Textul copiat de pe net se va regăsi în program însoțit de URL-ul aferent.

mdfro